برایِ بعد
تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, | 8:1 | نویسنده : Ali

تو را میگذارم برایِ بعد


برایِ وقتی که کم بیاورمت

مثِ همین چند لحظه پیش

مثل همین...

الان که باید باشی و نیستی.

تو را میگذارم برایِ بعد

برایِ وقتی که کسی نباشد که بگوید:

"همه چیزهایِ خوب مالِ من است"

تا من بفهمم رفتنی ام.

تو را میگذارم برایِ بعد

"برایِ وقتی که دلم یک چیزِ جدیدِ تکراری بخواهد"

مثلِ همین الان که تو ...

چرا نیستی؟

بانویِ من!


نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت23:49---14 فروردين 1393
فراموش شدنی نیستی،مانند ماه که با هیچ دستمالی از شیشه پنجره پاک نمیشه...


باران
ساعت14:21---4 فروردين 1393
سلام علی جان سپاسگذارم بابت کامنتت.سال جدید مبارک

باران
ساعت23:14---27 اسفند 1392
اگر آنقدر گرفته بودی ،





که بی امان باریدی...





نگاهی به آسمان خدا کن..





هرچه میگیرد





هرچه میگرید





برکتش بیشتر است..





هوای روزگار آلوده است





گاهی هم باید گریست..

سال خوبی رو برات آرزو میکنم


negin
ساعت15:23---20 اسفند 1392
خیلی خوب وبده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • کوه
  • ابر جادو